Rubriky
2022 Aktuality

Expedice Annaberk

Kdo: Skauti/tky, R&R

Kde: Annaberg (Andělská hora)

Kdy: 9-11.12.22

Výprava začala v pátek 15:20 na vlakovém nádraží v Hlučíně. Poté jsme jeli vlakem v 15:32 do Opavy a potom jsme jeli vlakem do Bruntál a poté jsme jeli autobusem do Andělské Hory. Po vystoupení v Andělské Hoře jsme museli dojít na naše ubytování dali jsme si večeři a šli jsme bobovat na kopec mezitím jsme zahráli jednu hru po bobování došli ti co jeli autem a šli jsme spát.

Další den začal budíčkem, který byl v 8:30 po budíčku následovala rozcvička a poté byla snídaně na snídani byli buchty, které jsme si přivezli z domu následovalo rozdělení na týmy a dále následovala 1.týmová aktivita kde jsme měli rozluštit šifru ta rozhodla o vyslání týmu na další akci jejíž náplní byly 3 úkoly schované po cestě a dojit na Zříceninu hradu Freudenštejn kde jsme měli uvařit oběd. Na oběd byla vaječina s chlebem po obědě jsme se vrátit zpět na ubytovani pote jsme měli 3 stanoviště na kterém jsme měli strávit 20 minut na stanovištích jsme dělali stavebnici voltík, origami a zdravovědu po aktivitach byla večeře na prvni chod byla cibulačka ný druhý chod byla zeleninová směs s masem a kroupami po večeři jsme si dali pauzu a po pauze jsme šli bobovat. V 22:00 jsme byli všichni na chatě připraveni spat. 22:30 jsme šli všichni spát.

Posledni den jsme vstali v 7:00 posnídali jsme buchty po snídani jsme zistili že jsme měli vstávat v 8:00 tak jsme si ještě odpočinuli. V 8:30 jsme vyšli na cestu do kostela kostel začal v 9:45 a skončil v 10:45. Po cestě zpátky jsme se zastavili u rybníka tam jsme si zahráli schovávanou následně jsme šli na ubytovani následoval oběd na oběd byli špagety boloňskou omáčkou a sýrem. Následoval uklid ubytovani rozdělili jsme se do dvojicích a vylosovali jsme si mistnost na uklid. Po uklidu jsme šli na autobus do Bruntálu z Bruntálu do Opavy vlakem a vlakem do Hlučína v hlučině jsme byli v 18:19.