Rubriky
2022

3D ZVaS Camp

(příprava na Závod vlčat a světlušek)

Kdo: vlčata, skauti

Místo: Lidečko (skautský srub)

Obsah:

První den V pátek jsme se sešli v 15:50 na O.hl.n.. Na nástupu jsme se rozdělili do skupin a vyrazili jsme na cestu. V Lidečku jsme čekali na Bobka než nám doveze jídlo které jsme si pak rozdělili do batohů a vyrazili jsme pěšky k naší chatě. Když jsme dorazili na chatu ubytovali jsme se a dali jsme si svoje večeře. A protože už bylo pozdě vlčata šli spát a skauti se šli projít k jedné studánce.

Druhý den Druhý den ráno byla rozcvička. Po rozcvičce byla snídaně. Na snídani jsme si dali sladký bulgur . Potom jsme dostali za úkol aby se celý tým držel jednoho lana a museli jsme tak spojeni vylézt na vedlejší kopec kde jsme měli najít obálku ve které byla mapa. Když jsme měli mapu mohli jsme vyrazit na cestu po stanovištích po skupinkách ale už bez toho aniž by jsme byli spojeni. Na každém stanovišti musel tým splnit nějaký úkol:

U Bobka se zatloukal hřebík který si pak musel vyndat kleštěma, přišít knoflík, vyrobit klacek na opékání párků a poskládat z novin čepičku.

U Libomora jsme se učili volat záchranáře a ošetřit popálení a říznutí.

U Pudinga jsme dostávali otázky a vyplňovali jsme pirátskou mapu.

U Pandy jsme měli úkoly s obrázky a šli jsme se podívat kolem skály.

A nakonec u Švadlena jsme dostávali otázky na které jsme museli říkat jestli jsou správně nebo ne a spojovat dvě věty patřící k sobě.

Když jsme dorazili na chatu uvařili jsme si na oběd špagety. V odpoledním klidu jsme hráli v lese šiškové války a na terase hokej se smetákama a kusem ledu. Potom jsme se šli všichni projít na jeden kopec kde prý bývalo hradiště a najít jeskyň která byla ale zavřená tím pádem jsme šli zpátky na chatu. Večer na chatě a kolem chaty jsme měli další stanoviště po skupinkách. Na večeři jsme si upekli špekáčky a jako přílohu jsme měli čočku. Po večeři jsme šli spát.

Třetí den Poslední den ráno byla taky rozcvička. Po rozcvičce jsme si dali snídani. Na snídani byla sladká vločková kaše. Po snídani jsme se sbalili a zahráli ještě pár her třeba buldoky, brány nebo čepičkovanou. Nakonec jsme si udělali ještě na chatě poslední oběd výborné rizoto. A pak jsme rychle vyrazili na autobus. Vlakem jsme se pak dopravili domů. Výpravu jsme si všichni dost užili a těšíme se na další.